Friday, May 17, 2013

:: Chomel - Rahsia Cinta ::


Cahaya di mata mu
Membuat aku terpaku
Membiarkan duka berlalu
Kerna engkau yang ku mahu dan yang ku tunggu-tunggu

Bertahun ku menyintai
Masih belum dapat ku rasakan
Bahagia untuk kita berdua
Mungkinkah kini kau sudah ada yang punya...!

Ku menahan rindu di hati ku
ku tak mampu meluahkan cintaku
Hanya kerana aku takut
Tuk kehilangan dirimu..

Ku biarkan diri ini merana
Semata ingin engkau bahagia
Tak mengapa andai aku mengalah
Ini lah RAHSIA CINTA..!

Pilunya rasa hati
Bila engkau tiada disisi
Namun kau tahu ku masih menanti
Datang kembali kepadaku
Ku akan menjagamu

Ku merindukan dirimu
Ku merindu senyum dan tawamu
Dimanakah semua berlalu
Usah biarkan diriku menangis pilu..

Ku menahan rindu di hati ku
ku tak mampu meluahkan cintaku
Hanya kerana aku takut
Tuk kehilangan dirimu..

Ku biarkan diri ini merana
Semata ingin engkau bahagia
Tak mengapa andai aku mengalah
Ini lah RAHSIA CINTA..!

Dimanakah katamu
Dimanakah janji-janji dulu
Tak bisakah kau mengerti hatiku
Yang lama memendam rahsia...
RAHSIA CINTA...
0hhhhhh...!
RAHSIA CINTA...!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.