Thursday, January 17, 2013

:: Chomel - Masa Silam ::

Hye uolz..
Wanna talk about 'MASA SILAM'.
Asenye everyone in this world msty ade masa silam
Masa silam tu sama ada manis or pahit,sukar kot nak dibuang dr hidup kita
Even blalu lama mane pun
Semua tu pernah mnjadi sebahagian dari jalan hidup kita.
Ryte?
Ermm.. Seburuk mana pun masa silam seseorg
Never ever judge org lain
Sbb dye un x mnx jln idupnya begitu
Lagipun nobody perfect..
Stiap org ada kisah pahit dan juga manis
Tu adalah sbhgian dr perjalanan idup
Yang bakal mematangkan kita
Bg me..ape un jua yg penah jd dlm hidup..i just let it go
Buang? Ya tidak lah..mane boleh buang kenangan tu..
Everything diabadikan sbg memori
Stiap insan yang hadir dlm hidup neh..i should thank them
Bcoz from what they had do to me..i learn about life..love..hate n everything..to those who hate me.. Thanks sbb mengkhianati kepercayaan me N to all yg love me especially my fmili..kazens..cik twin yg jugak merupakan GFF me..all my lovely sisters..kwn2 n HIM(if he do love me lah kan..huhu)..sgt appreciate ape yg korunk buat utk me. Slalu ada dsisi me bila me perlukn...anda semua menjadikan diri ini terasa dihargai..thnks a lot.
Sebut psl masa silam..
Me suke satu lagu from Chomel-Masa Silam..the lirik lak sgt buat me sentap..ape2 pun me sgt ske sore Chomel..heee.. :) so this is the lyric..(tak sure btul ke x coz smbil dgr smbil salin..ngee..) love this song..mcm sbhgian apa yg dirasakan..hehe..here we go.. ^_^v

* Bermula satu kisah
Ttg aku dan dirinya
Walau jiwa raga tlh tpisah
Masih aku ingatinya
Lama sudah air mata tidak berlinangan
Tapi kini mulai menitis disaat ku mengenangkan
Apakah aku yang besalah puncanya kau berubah
engkau hadir tanpa pinta
engkau pergi tanpa rela
Kini aku sendirian
Mungkin engkau berduaan
Engkau teruskan kehidupan
aku pula kehilangan.
Kini aku merindukan..
Masa silam yang kau lupakan
kini aku yang memerlukan walau hati kian berjauhan
aku tahu kau bahagia dengan insan yang kau cinta
mengapa masih ku merindu masa silam bersama.
Ku meminta dengarkanlah
sejarah kata-kata
Bukan merayu untuk bsama
tapi renungkanlah masa silam kita..*
#if i could turn back the time..i wish i never know u n never fall in love with u..!=.='


*n this is the song. :)*






Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.